پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۶

افزایش آمار معلولیت ها بر اثر بی کیفیتی خودروهای داخلی

علی همت محمودنژاد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به تشکیل ستاد ارتقا کیفیت خودرو در پی دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: ارتقاء کیفیت خودرو منحصر به موتور و اتاق نیست، بلکه این ارتقاء بایستی به صورتی باشد که از کاهش معلولیت ها در جاده ها بکاهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)