پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱

کواچ: باید بهتر از این کار کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل تیم ملی آرژانتین گفت: فراموش نکنیم که یک تورنمنت طولانی را پیش رو داریم و باید در آینده بهتر از امروز کار کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسلووبودان کواچ پس از باخت به تیم ملی آرژانتین در جا م جها نی، اظها ر کرد: به حریف تبریک می گویم. من از این که باختیم خوشحال نیستم، اما این یک تورنمنت طولانی است. بنا بر این ما باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی بهتر از امروز باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط