پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵

ایران صادرکننده فولاد می شود

خبرگزاری پانا: خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد سرمایه گذاری در بخش فولاد ایران طی سال های گذشته به حدی بوده است که این کشور را از یک واردکننده مطلق به یک مدعی صادرات تبدیل کرده است. تولید فولاد ایران تا 10 سال دیگر 3 برابر و سالانه به 55 میلیون تن می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)