چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۰

پاتوسی: از "ارتش آبی" تشکر می کنم

بانک ورزش - بازیکن جدید استقلال با انتشار پیامی از تیم سابقش کیپ تاون سیتی خداحافظی کرد. به گزارش بانک ورزش، آیاندا پاتوسی قرار است امشب وارد تهران شود تا پس از تست های پزشکی رسما به استقلال ملحق شود. پاتوسی در صفحه اجتماعی خود نوشت: سفر من در کیپ تاون پستی و بلندی های بسیاری داشته است. با دستان گرم مورد خوش آمدگویی قرار گرفتم و باعث خوشحالی من بود که بخشی از این تیم بی نظیر بودم. می خواهم از آقای جان، سرمربی تیم، تشکر کنم که از من ناامید نشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)