سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۱

برانکو: در پست هایی که نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: صادقانه بگویم منتظر شروع لیگ هستیم و یکی دیگر از دربی های مان. پدیده نتایج خوبی کسب کرده و واقعاً فرم خوبی از خود نشان داده است. یحیی (گل محمدی) تیم خوبی بسته است و تیمش خیلی مدرن بازی می کند. خوشحالم از اینکه به بعد از مدت ها هوادران مان را می بینیم. همان طور که دیدید امروز تمام بازیکنان در تمرین حاضر بودند و تکمیل بودیم. البته یک مشکل و مصدومیت کوچک برای بودیمیر وجود داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)