پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۴:۳۶

ارتقا بهره وری در گرو افزایش قیمت برق

مدیر عامل سازمان بهره وری انرژی ایران گفت: افزایش قیمت برق به طور قطع می تواند موجب ارتقاء بهره وری شود چراکه بدون واقعی شدن قیمت انگیزه لازم برای مصرف کننده و تولید کننده برای تحقق این امر به وجود نمی آید. سیدحسین سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه افزایش قیمت برق به تنهایی پاسخگوی ارتقا بهره وری نیست، اظهار کرد: باید در کنار این مساله استاندارد سازی نیز به عنوان یکی از ابزار های مقرراتی، آموزش و آگاه سازی شکل بگیرد تا بتوانیم از این ابزار درست استفاده کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)