پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۵

آتش سوزی کارخانه تولید ایزوگام در دلفان مهار شد/بررسی علت حادثه

فضل الله رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهار آتش سوزی کارخانه تولید ایزوگام در شهرک صنعتی شهرستان دلفان اظهار داشت: خوشبختانه با اعزام نیروهای آتش نشانی این آتش سوزی بعد از نیم ساعت مهار شد. وی با بیان اینکه برای مهار این آتش سوزی پنج دستگاه ماشین آتش نشانی از مرکز استان و همچنین یک دستگاه ماشین پیشرفته اعزام شد گفت: در این راستا با کمک نیروها و امکانات و تجهیزات آتش نشانی شهرستان الشتر و همچنین دلفان موفق به مهار به این آتش سوزی شدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)