پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۸

حسن بابک: از مردم عذرخواهی می کنیم

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی برای کسب نتایج نه چندان مناسب ملی پوشان فرنگی، از مردم ایران عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی پس از نتایج کسب شده توسط فرنگی کاران ایران در رقابت های قهرمانی جهان در لاس وگاس اظهار کرد: کشتی گیران با این نتایج نتوانستند دل مردم را شاد کنند و انتظار مردم از آنها برای کسب نتایج مناسب به حق است. او افزود: من به دلیل کسب این نتایج از طرف کشتی گیر ان از مردم ایران عذرخواهی می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)