چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موسیقی ما ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۴

غلامرضا صنعتگر : فضای مجازی بیماری ام را تشدید کرد

موسیقی ما - کنسرت خواننده بندرعباسی موسیقی ایران به دلیل بیماری او لغو شد. غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدت هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می کند، اعلام کرد که برای گذراندن دوره درمان از فضای مجازی خداحافظی می کند تا برای روند بهبودی و مداوای خود آماده شود. قرار بود صنعتگر روز جمعه 27 شهریور ماه طی دو سانس در فرهنگسرای بهمن و در سالن شهید آوینی روی صحنه برود که متاسفانه به سبب اتفاقات پیش آمده، این کنسرت نیز لغو شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط