دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۲

ایجاد خانه های امن برای زنان و دختران در معرض خشونت

برای اولین بار در کشور، برای زنان و دختران درمعرض خشونت خانه امن ایجاد شده است؛ 18خانه امن در سراسر کشور. ولی الله نصر، مدیرکل امور آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: زنان و دخترانی که از طرف بستگان درجه یک، اقوام یا... دچار خشونت می شوند و بعضا امکان زندگی در محل اسکان خود را ندارند، می توانند به خانه های امن سازمان بهزیستی در سراسر کشور مراجعه کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)