چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موسیقی فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۹

بهنام صفوی به صحنه باز می گردد

خبر موسیقی فارس - پریا حیرتی: بهنام صفوی خواننده موفق موسیقی پاپ، بعد از گذراندن یک دوره درمان، روز 17 مهر ماه در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت برگزار خواهد کرد. خواننده آلبوم آرامش، مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و این بار با اجازه پزشکانش می تواند، کنسرت برگزار کند. این خواننده مطرح موسیقی این بار کنسرت خود را به همت موسسه فرهنگی – هنری اکسیر نوین برگزار خواهد کرد. علاقه مندان می توانند بلیط این کنسرت را از سایت http://www.exirconcert.com خریداری کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط