پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۵

ایران ، در شکایت نفتی علیه اسراییل پیروز شد

دستگاه قضایی سوییس، رژیم صهیونیستی را به پرداخت وجه نقد به ایران در خصوص شکایت نفتی تهران از تل آویو محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن، در پی شکایت نفتی ایران از اسراییل در دو دهه گذشته، دستگاه قضایی سوییس طی هفته های گذشته حکمی صادر کرد که به موجب آن شرکت ایرانی-اسراییلی ترانس-اوشیانک باید مبلغ یک میلیارد و صد میلیون دلار بعلاوه هفت میلیون دلار به عنوان جبران هزینه های دادرسی به ایران پرداخت کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)