پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۶

آمارگیری از زنبورستان های جنوب کرمان انجام می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، میثم نیک نفس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارگیری از زنبورستان های منطقه جنوب کرمان همزمان با سراسر کشور به مدت شش روز انجام می شود. وی زمان آمارگیری را از چهارم تا نهم مهرماه اعلام کرد و بیان داشت: زنبورداران باید محل استقرار کلنی های خود را برای سهولت در آمارگیری به نزدیک ترین مرکز خدمات یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط