دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۲۳:۵۳

پاساژ علاءالدین تخلیه شد/4،5 روز دیگر تخریب پاساژ

کاملا به صورت توافقی این قضیه رخ داد. طبقه منفی 3 به طور کامل تخلیه شد. ماموران شهرداری منطقه 11 با حکم کمیسیون ماده 100 این کار اجرا شد. گفته می شود تخریب بعد از تخلیه کامل صورت می گیرد. این طبقه تغییر کاربری داده می شود به پارکینگ تبدیل می شود.ابوالفضل قناعتی به بیان اینکه پاساژ علاء الدین تخریب نشده است، گفت: قرار نبود دیروز کار انجام شود ولی تخلیه فعلا انجام شده و حتما باید در 4 تا 5 روز آینده تخریب انجام شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)