پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۸

روگر اشمیت: از برتری مقابل بوریسف خوب استفاده کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس ، شب گذشته بایرلورکوزن، یکی از 4 نماینده ژرمن ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نخستین بازی خود به پیروزی پرگل رسید. این تیم قدیمی موفق شد 4 بر یک باته بوریسف بلاروس را مغلوب کند. بعد از بازی روگر اشمیت اظهار داشت: به بردی بسیار مهم رسیدیم. پیش بینی می کردیم شانس بیشتری برای کسب نتیجه در بازی داریم. اما در نهایت حضور در چنین مسابقاتی راحت نیست. خیلی خوب به بازی وارد شدیم و از برتری خود استفاده کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)