سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۲

نبی: پرسپولیس با برانکو به دنبال سه گانه است

ایرنا: نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه اصلی ما کسب قهرمانی سه گانه است و تا زمانی که این هیات مدیره حضور داشته باشد، برانکو قطعا به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد. مهدی محمد نبی با اشاره به فشردگی بازی های پرسپولیس گفت: تیم ما در طول یکسال که متشکل از 52 هفته است باید در سه جام مهم حضور پیدا کند و 60 بازی را انجام دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)