پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶

عاملان اسیدپاشی پایتخت در آستانه آزادی

متهمان پرونده جنجالی اسیدپاشی پایتخت با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی در آستانه آزادی قرار گرفتند. ساعت 20 شامگاه 8 آذرماه سال گذشته وقتی دکتر سیامند انوری خودرواش را در نبش خیابان یازدهم دِه ونک پارک کرد از سوی دو مرد موتورسوار هدف اسیدپاشی قرار گرفت. دقایقی بعد آمبولانس اورژانس دکتر انوری را به بیمارستان منتقل کردند و با اعلام این خبر به پلیس، ماجرای این اسیدپاشی با دستور بازپرس حسین پور قاضی کشیک دادسرای جنایی پایتخت برای رازگشایی در اختیار اکیپی از اداره 16 پلیس آگاهی قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)