دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۶

چرا بیداریم؟

آی اسپورت - چرا بیداریم؟ مثل مست ها خیره به مانیتور و غرق خوشی یک بازی تماشایی. نود دقیقه با ضرباهنگ حداکثری و تعلیق ماکسیمم. از برنده و بازنده بگذریم. اصالت در نمایش است. بعد ازبازی هفته پیش فکر می کردم که چرا کلوپ در نوکمپ اتوبوس پارک نکرد؟ یا امشب چرا از همان سوت آغاز بارسا به جای یک نمایش دفاعی توپ را به سمت دروازه آلیسون برد؟ آنها ابزارش را ندارند؟ مدافع زیرتوپ زن هیکلی و ایجاد دیواره هشت نه نفره داخل هجده؟ آنها نمی توانند وقت بکشند؟ بازی را نگه دارند؟ سر داور بریزند؟ زیرتوپ بزنند به آسمان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)