پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
افق تازه ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷

نخستین مشتریان، اواخر مهرماه از راه می رسند

آفریقای جنوبی که تا پیش از اعمال تحریم ها، بزرگترین خریدار آفریقایی نفت ایران بود، در نظر دارد بلافاصله پس از رفع تحریم ها، خرید نفت از ایران را آغاز کند و در این راستا، قرار است یک هیات از این کشور در اواخر مهرماه به تهران سفر کرده و درباره جزییات از سرگیری خرید نفت مذاکره کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)