چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۰

استخدام 90 مهندس در کارخانه ذوب آهن رومشگان

نماینده ی مردم کوهدشت در مجلس گفت: 90 نیروی مهندس در کارخانه ذوب آهن رومشکان جذب می شوند. الهیار ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی لرستان، افزود: عملیات تسطیح و خاکبرداری کارخانه ی ذوب آهن آذرپاد رومشگان انجام شده است و بنابر این بوده که در هفته ی جاری در دو رشته مهندسی برق قدرت و مکانیک از بین افراد بومی کوهدشت و رومشگان نیرو استخدام شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط