دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۲

معلمان از نتیجه محوری صرف در ارزیابی آموخته های دانش آموزان اجتناب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی رضایی صبح امروز در بازدید از کارگاه راهبردی ارزشیابی کیفی- توصیفی شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت بازآموزی و توجه ویژه به برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اظهار داشت: آموزگاران با مطالعه و آمادگی کامل به کلاس وارد شوند. وی با اشاره به اینکه به روز کردن اطلاعات و دانش آموزگاران خود موجبات رشد و ترقی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید در زمینه تعلیم و تربیت آنان توجه ویژه داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)