پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸

اعلام برائت واردکنندگان از کمپین نخریدن خودرو

در شرایطی که برخی معتقدند کمپین خودرو نخرید کار واردکنندگان است، عضو انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد آنها (شرکت های واردکننده) نقشی در این کمپین ندارند. به گزارش دنیای اقتصاد، عبدالرضا فهیمی با بیان اینکه بحث های مطرح شده مبنی بر نقش داشتن واردکنندگان خودرو در راه اندازی کمپین نخریدن خودرو، اتهام است، گفت: اصلا کلاس قیمتی خودروهای وارداتی قابل رقابت با خودروهای داخلی نیست؛ بنابراین واردکنندگان خودرو تمایلی به ایجاد چنین کمپین هایی ندارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)