دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲

آب تهران در سال 94 جیره بندی می شود

سلامت نیوز :مدیرعامل آبفای کشور اعلام کرد: به دلیل عدم بارندگی در تابستان سال جاری جدای از سامانه شرق تهران سامانه غرب نیز با بحران کم آبی مواجه شده است. به گزارش سلامت نیوز، میزان نوشت: حمیدرضا جانباز با بیان این که سال آینده، تهران با تنش های آبی مواجه می شود ادامه داد: در صورت عدم صرفه جویی مصرف کنندگان، تابستان سال 94 مجبور به جیره بندی آب در تهران خواهیم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)