چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۴

ابتلای بیش از 10 هزار نفر به سل

دولت بهار: رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت از ابتلای بیش از 10 هزار نفر به سل در کشور در پارسال خبر داد و گفت: همسایگی با افغانستان، پاکستان و عراق که دارای آمار بالای سل هستند، ضرورت توجه بیشتر به بیماری سل را متذکر می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)