چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳

تشکیل کمیته تعریض معابر در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، فریبرز فتحی بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر، با بیان اینکه سالانه بیش از یک سوم بودجه شهری قائم شهر در بخش تملک ها هزینه می شود، اظهار کرد: یک پنجم بودجه سال 94 در بحث تملک ها پیش بینی شده که این میزان معادل 40 میلیارد تومان است که این میزان رقم بسیار بالایی را شامل می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)