سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲

بازنشستگی اجباری وزنه بردار ایران در 27 سالگی!

شوک بزرگی را به جامعه وزنه برداری وارد کرد. وقتی علی مرادی در کنفرانس خبری اش گفت: ما می خواستیم سهراب مرادی را به عنوان نفر هشتم به مسابقات قهرمانی آسیایی اعزام کنیم اما فدراسیون جهانی به ما اطلاع داد که او نمی تواند در این رقابت ها شرکت کند چرا که فدراسیون قبلی اعلام کرده که مرادی بازنشسته شده و خودش نیز به این موضوع راضی است و زمان بازگشت مجدد او به و ز نه بر د ار ی را اعلام نکردند. انگار که برق سه فاز همه را گرفته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)