دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۵

نامه به رئیس جمهور شغل جدید در پاستور!

به گزارش خبرگزاری فارس، عده ای از افراد با یک زیر دستی و چند برگ کاغذ سفید در حاشیه خیابان پاستور تهران که نهاد ریاست جمهوری در آن واقع شده است، شغلی برای خود دست و پا کرده و برای انبوه مراجعان مردمی به نهاد ریاست جمهوری نامه به رئیس جمهور می نویسند . خبرنگار فارس نرخ نامه به رئیس جمهور را از یکی از عریضه نویسان جدید خیابان پاستور جویا شد، گفت: برای هر نامه عرض حال 2000 تومان می گیرم، وقتی گفتم متشکرم نمی خواهم، گفت: بیا کمتر حساب می کنم . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط