سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۶

فرار از کشور پایان توطئه در شبکه لاین

دختر 17ساله ای که پس از آشنایی با پسر جوان در لاین، قربانی یک توطئه شوم شد، پس از 4 ماه افسردگی، راز خود را فاش کرد. این دختر به همراه مادرش در دادسرای جنایی تهران، از پسر جوان به اتهام آدم ربایی شکایت کردند. 4ماه پیش یعنی اواخر خردادماه امسال بود که رزیتای 17ساله در شبکه اجتماعی لاین گشت می زد که یک پیغام توجه او را جلب کرد. پیغام از یک پسر جوان بود که از عکس پروفایلش مشخص بود ظاهر خوب و موجهی دارد. همین باعث شد رزیتا نسبت به این پیغام بی توجه نباشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)