سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۴

مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک گفت: اگر با تیم همیشگی مان بازی می کردیم هرگز ...

به گزارش ایفنام و به نقل از فارس ، کریم منصوری در مورد شکست سنگین تیمش برابر گیتی پسند در بازی روز گذشته لیگ برتر فوتسال گفت: در این بازی چهار محروم و یک مصدوم داشتیم. درواقع پنج بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و تنها دلیل شکست مان نیز همین موضوع بود. اگر با تیم همیشگی مان بازی می کردیم هرگز نتیجه این نمی شد. این شانس گیتی پسند بود که در چنین وضعیتی به تیم ما خورد. ضمن اینکه ما در هفته گذشته دائم درگیر کمیته انضباطی و آراء بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)