چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۳

نیم نگاهی به موسیقی تلفیقی در سومین برنامه من و سازم

به گزارش خبرگزاری فارس ، این هنرمند با استفاده از ابزار پردازش صدای گیتار الکتریک بخشی از تجربیات خود را در زمینه نوازندگی گیتار به اشتراک می گذارد. او اصواتی را که در ذهن خود می شنود به سازش منتقل می کند و در لحظه به آن ها پاسخ می دهد و این چرخه را مدیریت می کند. این فضای تجربی حاصل بازی های هشیوار با ملودی، هارمونی و ریتم است. در این اجرا ژانرهایی هم چون جز، بلوز و موسیقی فولکلوریک ایران نقش مهمی را در القای حس و حالی تلفیقی در فرم و محتوای آثار او ایفا می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)