چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۳

تحمیل نیروی مازاد به شهرداری ها، امکان خدمات رسانی را سلب می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری، امشب در جلسه شورای شهر سنندج با موضوع بررسی کاهش درآمدهای شهرداری این شهر و ارائه راهکار پیرامون آن اظهار کرد: وظیفه ما جلب رضایتمندی مردم بوده و این اصلی مهم است. وی با بیان اینکه شهرداری ها 2 ابزار کمیسیون ماده 100 و 77 را برای وصول مطالبات دارند، خطاب به کسانی که نیروهای مازاد به شهرداری تحمیل می کنند، گفت: نباید با جذب بی ضابطه نیرو، موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)