سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۶

معاون شهرداری شیراز:پرداخت کنندگان عوارض از27 درصد تخفیف برخوردار می شوند

شیراز- ایرنا- معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، تمام مودیانی که عوارض خود را تا پایان مهرماه جاری به طور کامل پرداخت کنند از تخفیف 27 درصدی برخوردار می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)