پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۰

عبدالله ویسی درگذشت کاپیتان سرخ پوشان را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس ، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در پیامی در گذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)