چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۹

علی اکبر طاهری: هنوز از درگذشت نوروزی شوکه ام

به گزارش بی باک به نقل از مهر، علی اکبر طاهری پس از درگذشت هادی نوروزی، گفت: از دست دادن نوروزی باورکردنی نیست و من هم هنوز شوکه ام. باورمان نمی شود که نوروزی را از دست داده ایم. وی افزود: خانواده ایشان اصرار داشتند که ایشان را در بابل به خاک بسپارند، اما ما هم در تدارک برگزاری مراسم حجم برای ایشان در تهران هستیم. سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کادر فنی تمام تلاشش را می کند که تیم را از نظر روحی آماده کند و بازگرداند، هر چند که فوت نوروزی، غم بسیار سنگینی بود. + 1 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط