چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۵

کشف یک ویروس در مودم های بی سیم

خبرنامه دانشجویان ایران: واحد امنیت شرکت سیمانتک از شیوع ویروسی در دستگاه مسیریاب شبکه خبر داد که عملا به مبارزه با ویروس های دیگر بر می خیزد و آنها را از بین می برد. مودم های بی سیم و روترها معمولا در زمره هک پذیرترین دستگاه های دیجیتال هستند، زیرا به ندرت آپدیت می شوند؛ به سادگی نفوذپذیرند و تقریبا هیچ وقت پویش و ویروس یابی نمی شوند. اما اخیرا ویروسی برای روترها منتشر شده که کارشناسان معتقدند ممکن است دستگاه را ایمن تر نیز سازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)