چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۷

مسوولین ورزش استان از دو بانوی تیم ملی فوتسال کرمانشاه استقبال کردند

دو بانوی تیم ملی فوتسال کرمانشاه مورد استقبال مسوولین ورزش استان قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار باختر، 2 فوتبالیست کرمانشاهی ارزنده تیم ملی جمهوری اسلامی خانم ها سارا شیربیگی و مهسا نظری که در رقابت های جام ملت های آسیا موجب کسب عنوان قهرمانی شدند، سه شنبه قبل به کرمانشاه بازگشتند و در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی مورد استقبال مجتبی جوهری مدیر کل ورزش و جوانان استان و برخی مسوولین این اداره کل و همچنین هیات فوتبال استان قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)