سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰

ضرورت استاندارد سازی گرمایش مدارس با توجه به برودت هوا

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل بر ضرورت استاندارد سازی گرمایش مدارس با توجه به برودت هوا تاکید کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، امید قیامی در جمع خبرنگاران بر ضرورت استاندارد سازی گرمایش مدارس با توجه به برودت هوا تاکید کرد و گفت: با توجه به انجام روند استانداردسازی گرمایش مدارس طی سال های گذشته، هم اکنون 60 درصد مدارس استان استانداردسازی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)