چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
افق تازه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۰

واکنش داور ایرانی پس از آنکه قضاوت بازی الاهلی و الهلال را از او گرفتند

با اعتراض عربستانی ها، AFC قضاوت بازی الاهلی امارات و الهلال را از علیرضا فغانی داور بین المللی ایران گرفت. به گزارش افق تازه به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز یکشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را تائید کرد. فغانی ترجیح می دهد درباره اتفاقی که افتاده توضیحی ندهد. او در این باره با بی میلی می گوید: هیچ حرفی ندارم. ترجیح می دهم چیزی در این باره نگویم. فغانی در پاسخ به این سوال که آیا فشار عربستانی ها باعث شد قضاوت این مسابقه را از شما بگیرند، جواب می دهد: حتما حکمتی در این کار بوده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)