پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۲

دیوید کامرون: اگر لازم باشد از بمب هسته ای استفاده می کنم

دوشنبه ، 13 مهر 1394 ، 15:08 نخست وزیر انگلستان در اظهاراتی جنگ طلبانه تاکید کرد که استفاده از بمب اتم برای حفظ توان بازدارندگی هسته ای کشور قابل توجیه است. به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر به نقل از ایندپندنت، دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان اقرار کرد که اگر لازم باشد حاضر است برای آنچه که به ادعای وی دفاع از امنیت ملی نامیده می شود، از سلاح اتمی علیه دیگر کشورها استفاده کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)