چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آوای دنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵

جلسه مشترک بخشداران،دهیاران و بنیاد مسکن در شهرستان لنده

فرماندار لنده از مسولان درخواست نمود تا با ایجاد سرمایه گذاری در روستاها و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر زمینه توسعه و عمران آبادی در روستاها را فراهم نمایند پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir جلسه مشترک بخشداران ،دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ریاست محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده برگزار گردید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)