چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹

دومین سرخپوشی که کری را ترک کرد

بانک ورزش- حضور گسترده و صمیمانه استقلالی ها در بزرگداشت هادی نوروزی، محسن بنگر را تحت تاثیر قرار داده است. در همین راستا، مدافع پرسپولیس گفته مقابل معرفت استقلالی ها کم آورده و دیگر برای این تیم کری نخواهد خواند. بنگر یکی از ارکان اصلی کری خوانی سرخابی ها بود. او علاقه زیادی به نشان دادن شش داشت و همین عدد را هم به عنوان شماره پیراهنش برگزیده بود. چند روز قبل از فوت نوروزی، سوشا مکانی هم با انتشار پستی روی اینستاگرام گفته بود کری خواندن را برای همیشه کنار گذاشته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)