سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰

صادرات نفت عربستان تا 15 سال آینده صفر می شود/یارانه کلان برای جلوگیری از ...

فارس/ بر اساس گزارش سی تی گروپ، صادرات نفت عربستان در 15 سال آینده به دلیل افزایش سرسام آور مصرف داخلی و کاهش تولید صفر می شود. به گزارش فارس، تحقیقات اخیر نشان می دهد سلطه نفتی عربستان طی یک دهه آینده فرو خواهد پاشید. به گزارش میدل ایست آی، عربستان طی سال گذشته بارها درخواست دیگر کشورها را برای کاهش تولید رد کرد تا به ظن خود با تولید بسیار بالا قیمت نفت را در سطوح بسیار پایین نگه داشته و رقبای خود را که نمی توانند در این حاشیه سود به فعالیت خود در بازار نفت ادامه دهند از دور خارج کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)