سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹

صادرات برق ایران توسط شرکت های خارجی آزاد شد

پس از اظهار تمایل شرکت های آلمانی و ایتالیایی به منظور احداث نیروگاه برق در ایران، دور جدید مذاکرات با شرکت های بزرگ نیروگاه ساز کره جنوبی به منظور توسعه همکاری های دو جانبه در صنایع برق ایران در دوران پسا تحریم آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون وزیر نیرو اعلام کرد: با موافقت دولت، امکان صادرات بخشی از برق تولیدی در ایران توسط شرکت های خارجی که اقدام به ساخت نیروگاه می کنند، فراهم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)