چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۷

در لیگ برتر فوتبال بانوان چه می گذرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس ، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز پنجشنبه به پایان رسید. در این مسابقات، شهرداری بم مانند سال های گذشته صدرنشین شد، اما دیگر تیم های مدعی تغییراتی دارند. شهرداری سیرجان، آذرخش کردستان و تیم تازه وارد زاگرس شیراز با شکست حریفان خود، 6 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل، در رده های اول تا چهارم قرار دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)