سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۹

سعادتی: فکر نمی کردم 5گل بخوریم/ دخالتی در تعیین لوگو باشگاه نداشتم

به گزارش خبرگزاری فارس ، فریدون سعادتی بعد از شکست 5 بر یک نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: در صحبت های قبلی ام گفته بودم نفت تهران از بهترین تیم های لیگ است و نباید به نتایج اخیر این تیم نگاه کرد. بضاعت ما در همین حد بود. البته دست و پا بسته به این دیدار نیامدیم ولی شرایط جوی و باران کمی کارمان را مشکل کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط