دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۰

کاهش 25 درصدی فروش گوشی های ال جی

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه بعد از گذشت هر فصل شرکت های مختلف از جمله غول های تکنولوژی آمار و گزارش های مربوط به میزان فروش خود را منتشر می کنند، حالا شرکت کره ای ال جی اعلام کرده است که میزان فروش آن در سه ماهه سوم 2019 میلادی با یک کاهش 25 درصدی مواجه شده است. این گزارش ها همچنین نشان می دهد که بیشترین میزان فروش گوشی های ال جی در ماههای ژوئیه و سپتامبر ثبت شده که سودآوری قابل توجهی را در 10 سال گذشته برای این شرکت کره ای به ارمغان آورده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)