چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۳

تمهیدات وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع وبا

معاون مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده جهت جلوگیری از شیوع وبا، گفت: به غیر از یک مورد ابتلاء به وبا طی دو هفته پیش در قم، مورد دیگری از این بیماری در کشور گزارش نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)