چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پچ پچ ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۵

اوباما: اگر مجاز به حضور در انتخابات بودم رای می آوردم

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گفت اگر برای بار سوم در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی حاضر شود مطمئن است پیروز انتخابات خواهد شد. به گزارش عصر ایران، اوباما در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه شبکه خبری CBS آمریکا که دیروز (یکشنبه) پخش شد از احساس های متضاد تلخ و شیرین در دوره 15 ماهه باقی مانده از حضور در کاخ سفید به عنوان ریییس جمهور آمریکا سخن گفت و افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)