پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۹

عربستان صدها کارگر خارجی را به دلیل بحران اقتصادی اخراج کرد

منابع خبری روز دوشنبه از عربستان خبر دادند که مقام های این کشور صدها کارگر سوری، مصری و سودانی را به بهانه ورشکستگی شرکت های این کشور و ناتوانی در پرداخت دستمزد آنها٬ اخراج و به کشورهایشان بازگردانده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)