چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۵

کارخانه سیمان مارگون امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در سفر به بخش مارگون شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کارخانه سیمان پرداخت و گفت: کارخانه سیمان مارگون در حال حاضر صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساختمانی، نصب ماشین آلات، تأمین برق و بخش مکانیکی کارخانه به اتمام رسیده و در حال حاضر مشکل اساسی این کارخانه بحث تأمین آب است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)